Upp och hoppa

2011-12-16 / 10:48:51
Kom hem till älsklingen igår vid 3 kanske efter att ha gjort en massa olika saker. Han kom hem sen vid 11 och då hade jag somnat framför tv.en, försökte verkligen hålla mig uppe för att vara vaken när han kom hem, men icke då. Så blev det inte. Får se om jag klarar det idag eller inte, haha. Borde inte vara några problen som att jag fick sovmorgon idag. (älskar studiedagar!!)
Nu på morgonen har jag fixat ihop en till liten önskelista till jul för älsklingens skull. Som att två av de saker jag verkligen ville ha är slut och finns inte i min storlek, ( var även de han hade tänkt köpa tydligen).
Så har kommit fram till fler saker jag vill ha.
Lägger upp den listan senare. Ska börja röra mig upp nu och göra mig iordning lite och käka frukost.


Kommentarer
Postat av: molly

Va kul att du gillar den! Tack :)

2011-12-16 @ 11:06:49
URL: http://mmollybergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0